Pro ovládání plynu více variant – motocyklová rukojeť, páčka. Lze řešit i elektronicky pro velmi snadný chod.
Vůz s manuální převodovkou
Ovládání spojky elektronickou spojkou, k tomu je potřeba ruční ovládání brzdy a plynu viz předchozí varianty v sekci „vůz s automatickou převodovkou“.
MERO 1 – mechanický systém všech tří pedálů. Je však náročnější na ovládání. Pro ovládání plynu více variant – kroužek na volantu, motocyklová rukojeť, páčka vlevo.
Nefunkční LEVÁ NOHA
Vůz s automatickou převodovkou
Stačí vůz s automatickou převodovkou od výrobce vozu a úprav není třeba.
Vůz s manuální převodovkou
Elektronická spojka nebo mechanická páka spojky MERO 2S. Mechanická spojka je náročnější na ovládání, elektronická spojka je komfortnější a jednoduše se ovládá.
Nefunkční PRAVÁ NOHA
Vůz s automatickou převodovkou
Přehození pedálu plynu na levou stranu, tzv. inverzní plyn (pouze u vozů s automatickou převodovkou nebo spojkou, tedy se dvěma pedály).
Vůz s manuální převodovkou
Ruční ovládání MERO 2 nebo MERO 3, levou nohou lze šlapat spojkový pedál.
Zhoršená pohyblivost rukou (zpravidla kvadruplegici)
Je možné použít řadu nástavců na volant pro jeho snazší otáčení (kulička, vidlička, trojzubec). Případně nástavec vyrobíme na míru. Rovněž lze použít řadu nástavců na ovládací tlačítka jako na světla, mlhovky, okna. Můžete využít startovací tlačítko. Případně nějaké madlo, nebo poutko pro usnadnění zavření dveří.
Nefunkční obě ruce
Pokud je člověk od malička zvyklý, zpravidla má velmi dobře nacvičené pohyby nohou. Lze tedy řídit i nohama. Podmínka je auto s automatickou převodovkou. Jednou nohou lze otáčet volantem a druhou nohou pomocí páky (nebo pomocí nastavených pedálů) ovládat brzdu a plyn.