MERO 2 je certifikovaný systém ručního ovládání, který se používá převážně u automobilů s automatickou spojkou nebo převodovkou. U vozidel s manuální převodvokou doplníme elektronickou spojku. MERO 2 je zcela variabilní systém, který se dokáže přizpůsobit typu automobilu i handicapu řidiče. Díky těmto možnostem jsme schopni ruční ovládání automobilu vyrobit přímo na míru a nastavit jej podle potřeb uživatele vozidla.

Díky certifikaci a povolení z ministerstva dopravy si můžete být jisti, že do vašeho vozu pořizujete opravdu spolehlivý systém řízení. Běžný servis provádíme v naší provozovně zcela zdarma po celou dobu životnosti zařízení. Abyste si byli jisti, že systém plně ovládnete, můžeme pro vás v autoškole zajistit tak zvanou "kondiční jízdu", kde se naučíte MERO 2 používat.

Výhody systému MERO 2

  • absolutní spolehlivost
  • certifikace a povolení ministerstva dopravy, homologace na více než 300 typů vozidel - otevřete si galerii
  • možnost variability páky, která může být na levé či pravé straně
  • systém je možné použít jako samostatné ovládání brzdy nebo spojky
  • u vozidel s manuální převodovkou doplníme elektronicku spojku
  • možnost získání příspěvků na systém díky legislativě
  • páka obsahuje standardně aretaci brzdy (u páky vlevo není nutná)
  • možnost většího tlačítka aretace brzdy pro kvadruplegiky
  • vozidlo lze nadále ovládat běžným způsobem pedály bez nutnosti systém deaktivovat, páka se při používání pedálů nehýbe

Systém MERO 2 se přizpůsobí vozu i jeho řidiči. Nechte si vypracovat nezávaznou nabídku zdarma!

Systém nabízí četné možnosti úprav

Systém MERO 2 je opatřen pákou, která ovládá brzdu a plyn. Podle potřeby je možné mechanické ruční ovládání brzdy a plynu umístit z levé nebo pravé strany volantu a tvarovat ji podle vozu i zákazníka. Páku lze rovněž duplicitně doplnit elektronickým kroužkovým plynem. Páku lze využít také samostatně jako brzdu nebo mechanickou spojku.


Způsob ovládání brzdy a plynu

Brzda se ovládá vždy od volantu k palubní desce, protože při brzdění je tento pohyb přirozený. Ovládání plynu je standardně ovládáno z nulové polohy páky tahem dolů. Tlakem ruky dolů je vykonáván nenáročný pohyb.  Při přidávání plynu podle volantu dolů můžeme ovládat nezávisle pedál brzdy. V případě automatické převodovky toto řešení umožňuje plynulý rozjezd do svahu.

Na páce tohoto ručního ovládání je také umožněno nastavit přídrž plynového ovladače. Brzdu může řidič aretovat v zabrzděné poloze tlačítkovým ovladačem. Jedná se o snadné ovládání, které nedělá problém ani řidičům s postižením jemné motoriky prstů.

Ovládání plynu si zvolíte sami

V případě, že řidič potřebuje brzdu nebo plyn samostatně, je možné páku brzdy doplnit jakoukoliv páčkou plynu, otočnou rukojetí plynu, zvolit kroužkový elektronický plyn ve volantu, nebo jeho páčkovou variantu.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti