Upravit stránku

MERO 2 je certifikovaný systém ručního ovládání, který se používá převážně u automobilů s automatickou spojkou nebo převodovkou. U vozidel s manuální převodvokou doplníme elektronickou spojku. MERO 2 je zcela variabilní systém, který se dokáže přizpůsobit typu automobilu i handicapu řidiče. Díky těmto možnostem jsme schopni ruční ovládání automobilu vyrobit přímo na míru a nastavit jej podle potřeb uživatele vozidla.

Díky certifikaci a povolení z ministerstva dopravy si můžete být jisti, že do vašeho vozu pořizujete opravdu spolehlivý systém řízení. Běžný servis provádíme v naší provozovně zcela zdarma po celou dobu životnosti zařízení. Abyste si byli jisti, že systém plně ovládnete, můžeme pro vás v autoškole zajistit tak zvanou "kondiční jízdu", kde se naučíte MERO 2 používat.

Výhody systému MERO 2

  • absolutní spolehlivost
  • certifikace a povolení ministerstva dopravy, homologace na více než 300 typů vozidel
  • možnost variability páky, která může být na levé či pravé straně
  • systém je možné použít jako samostatné ovládání brzdy nebo spojky
  • u vozidel s manuální převodovkou doplníme elektronicku spojku
  • možnost získání příspěvků na systém díky legislativě
  • páka obsahuje standardně aretaci brzdy (u páky vlevo není nutná)
  • možnost většího tlačítka aretace brzdy pro kvadruplegiky
Systém MERO 2 se přizpůsobí vozu i jeho řidiči. Nechte si vypracovat nezávaznou nabídku zdarma!

Systém nabízí četné možnosti úprav

Systém MERO 2 je opatřen pákou, která ovládá brzdu a plyn. Podle potřeby je možné mechanické ruční ovládání brzdy a plynu umístit z levé nebo pravé strany volantu a tvarovat ji podle vozu i zákazníka. Páku lze  rovněž duplicitně doplnit elektronickým kroužkovým plynem. Páku lze využít také samostatně jako brzdu nebo mechanickou spojku.

MERO 2a - brzda a plyn vlevo - Škoda Fabia III
MERO 2a - větší aretace pro slabší motoriku ruky - Škoda Octavia III RS

Způsob ovládání brzdy a plynu

Brzda se ovládá vždy od volantu k palubní desce, protože při brzdění je tento pohyb přirozený. Ovládání plynu je standardně ovládáno z nulové polohy páky tahem dolů. Tlakem ruky dolů je vykonáván nenáročný pohyb.  Při přidávání plynu podle volantu dolů můžeme ovládat nezávisle pedál brzdy. V případě automatické spojky toto řešení umožňuje plynulý rozjezd do svahu.

Na páce tohoto ručního ovládání je také umožněno nastavit přídrž plynového ovladače. Brzdu může řidič aretovat v zabrzděné poloze tlačítkovým ovladačem. Jedná se o snadné ovládání, které nedělá problém ani řidičům s postižením jemné motoriky prstů.

Ovládání plynu si zvolíte sami

V případě, že řidič potřebuje brzdu nebo plyn samostatně, je možné páku brzdy doplnit jakoukoliv páčkou plynu, otočnou rukojetí plynu, zvolit kroužkový elektronický plyn ve volantu, nebo jeho páčkovou variantu.

Prohlédněte si systém MERO 2 při řízení

Další detailní fotografie

Nahoru