Upravit stránku

Náš jedinečný elektronický adaptér spojky nahrazuje nožní ovládání spojkového pedálu. Pedál je ovládán elektromotorem řízeným elektronikou, která na základě různých údajů jako například polohy plynového pedálu, rychlosti vozidla a otáček motoru vyhodnocuje správné spouštění. Zařízení je odzkoušené pověřenou zkušebnou a schválené ministerstvem dopravy. Jezdit s elektronickou spojkou vás samozřejmě naučíme.

Naše firma vyvinula nová technická řešení pro spojku i plyn. Tuto elektroniku můžete využít pro samostatnou elektronickou spojku, samostatný elektronický plyn nebo elektronickou spojku a plyn současně. Jedinečná elektronika umí ovládat plyn u novějších vozů s elektronickým plynem i u starších vozidel s mechanicky ovládanou škrticí klapkou.

Naše unikátní technické řešení

  • Možné připojení přes elektronické rozhraní auta (zásuvku diagnostiky). Zapojení je tak jednodušší, přesnější a přináší rychlejší hodnoty.
  • Krokový elektromotor zajišťuje velmi rychlé a přesné sjíždění spojkového pedálu k podlaze, a tím i velmi rychlé řazení.
  • Dvojí rychlost spouštění spojky nahoru během jízdy podle chování řidiče.
  • Inteligentní sjíždění spojky při zpomalování, nebo zastavení vozu podle otáček, nebo rychlosti automobilu.
  • Pro snadnější manipulaci jsme zabudovali možnost snadného vypnutí spojky (vyjetí spojkového pedálu nahoru), například při delším stání v kolonách.
  • Pohon od motorku k pedálu je veden ozubeným řemenem, nebo táhlem.
  • Při vyvíjení spojky jsme se také zaměřili na inovativní uchycení pohonu k pedálu. Třmínek nepřekáží při standardním ovládání spojky levé noze.

Základní popis komponentů jednotky a rozmístění ovládacích prvků

Naše elektronická spojka je zařízení odzkoušené pověřenou zkušebnou a schválené ministerstvem dopravy. Jeho instalaci vám zapíšeme do technického průkazu. Napište nám pro vypracování cenové nabídky zdarna.

Zabudovaný terminál pro snadnější ovládání

Při řízení za použití naší elektronické spojky máte k dispozici tenký panel se základními parametry k ovládání spojky. Tento terminál je umístěn v dosahu řidiče a nacházejí se na něm ovládací tlačítka a kontrolní diody. Pomocí něj můžete snadno jednotku vypínat i zapínat a volit jeden ze tří přednastavených režimů rozjezdu. Řidič může navíc uživatelsky pozměnit parametry rozjezdu.

 

U této elektronické spojky jsou k dispozici tři naprogramované režimy pro rozjezd. Můžete tak měnit naprogramované hodnoty po krocích podle vlastního uvážení.

 

 

Prohlédněte si ovládání elektronické spojk

  • Jízda s novou elektronickou spojkou, elektronický kroužkovým plynem a pákou MERO 2a, kde je navíc plyn mechanický.
  • Jízda s elektronickou spojkou a pákou MERO 3 - brzda, plyn
Nahoru